BMW X5 M Avalanche: 670 lovas őserő
Szupersport-autós dinamikai mutatókat sikerült megint kipréselni a 2,5 tonnás óriásból.
Szupersport-autós dinamikai mutatókat sikerült megint kipréselni a 2,5 tonnás óriásból.
Az új divatterepjáró megkapja a nemrégiben kijött M5-ös szedán brutális erőforrását.
Az X5 M és X6 M sosem a visszafogottságról szólt, de a fenyegető megjelenésre még rátesznek egy lapáttal az új M Performance kiegészítők.
Az X5 és az X6 M második generációjánál megmaradtak a bajorok a jól bevált ikerturbós, 4,4 literes V8-as motornál, melynek teljesítményét a korábbi 555-ről 575 lóerőre tornázták fel, mindezt úgy, hogy a fogyasztás húsz százalékkal csökkent.
Az X5 M50d sportautós menetteljesítményeket ígér, dízel fogyasztással és szabadidőautós praktikummal vegyítve.
Idén minden korábbinál több autó vett részt év végi játékunkban, közel hét tucat kocsira lehetett szavazni négy héten...
Idén minden korábbinál több autó vett részt év végi játékunkban, közel hét tucat kocsira lehetett szavazni négy héten...
Idén két szakaszban választjuk ki az év tesztautóját. Az első körben hét kategóriában mérettetnek meg az autók.
Még most is remegek, pedig azóta lenyomtam 600 kilométert egy 525d-vel.
Nem éppen Bálint-napi ajándék, de én ezt kaptam a sorstól és a BMW-től. Vezethettem az X5 M-et: 555 lóerő teljesítmény, 680 newtonméter maximális nyomaték, 4,7 másodperces gyorsulás, 275 kilométer/órás végsebesség. Egy sportkocsi durva adatai ezek, csakhogy az X5 terepjáró.